Jdi na obsah Jdi na menu

Classy

29. 12. 2011

Druid
Druidi jsou odpradávna strážci světa. Celé generace zůstávali v pokojném spánku, až dokud se nemuseli vzbudit, aby čelili hrozbě Plamenné Legie. Po Archimondově porážce se Druidi rozhodli zůstat v probouzejícím se světě a pomoci znovu vybudovat území zničené Legií. Útok Legie zanechal obrovskou jizvu v přírodním řádě a druidi se zavázali jej vyléčit.druid 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Může se měnit na zvířata, které mají svoje vlastní unikátní schopnosti.

-Poměrně rychlý přístup k Travel form (30 level) 

-Může léčit a oživovat během boje 

-Může se změnou na formu osvobodit z polymorphu a pastí

-Má podpůrné kouzlo užitečné pro každé povolaní. 

Nevýhody:
-Zvířecí formy nejsou tak silné jako jim podobné povolaní.

-Může nosit jen Cloth a Leather zbroj ale v dire bear form ma +400% armor

-Ve formách nemůže používat všechny kouzla,věci a nejsou tak silné jako specializované klási (rogue,warrior)

Co je důležité umět:
-Vědět kdy a jakou formu v dané situaci využít

-Naučit se hrát za každou formu

_______________________________________________________________________

Mage
Mágové Warcraftu kdysi centralizovali svou moc do magického města - Dalaran. Po tom co byl Dalaran zničen Plamennou Legií, se dalaranské učení rozprchlo do nejvzdálenějších koutů Lordaeronu i Kalimdoru. Přece jen se našlo několik mágů, kteří se vrátili do Dalaranu a snaží se ho pod magickým štítem znovu vybudovat.

Mage

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Umí efektivně útočit na více nepřátel naráz

-Dokáže rýchle utéct z boje díky kouzlům (Ice Armor, Blink, Frost Nova) 

-Kouzla mají velký dosah 

-Může teleportovat sebe a také hráče do spřátelených hlavních měst 

Nevýhody:
-Může nosit pouze Cloth (látková) zbroj

-Slabý na boj z blízka a málo HP(života) 

-Neumí léčit

Co je důležité umět:
-Musí umět přežít, nesmí se nechat lehko zabít

-Musí umět odhadnout agresivitu příšer

________________________________________________________________________

Hunter
Azeroth je domovem velké škály zvířat. Od Lordaeronu až po Kalimdor můžete potkat různé druhy zvířat. Některá jsou přátelská, jiná zas divoká a agresivní, ale všechna sdílejí jednu stejnou vlastnost. Všechna tato zvířata jsou zvláštně propojená s Huntery. Hunteři stopují, zabíjejí a umí si zkrotit každé zvíře, které najdou v divočině. Jejich filozofií je tvrzení, že jejich zbraně a jejich zvířata jsou jedinými stejnými přáteli.

hunter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Může zkrotit všechna zvířata

-Výborný na boj z dálky

-Dobrý v zastavení nepřítele na útěku 

-Umí efektivně na sebe nalákat nepřátele, aby neútočili na celou družinu 

-Má výborné pasti, které dokážou ublížit, zpomalit, anebo dokonce zastavit nepřítele

Nevýhody:
 -Není silný na boj z blízka

-Má tzv. "Dead Zone" (Mrtvou Zónu) když je nepřítel na střelbu moc blízko, ale ještě na něj nedosáhne zbraní na blízko 5-8 yardů.

-Nedokáže léčit ani sebe, ani jiné hráče

Co je důležité umět:
- Musí si nepřátele s pomocí zvířete držet dále od těla

- Musí se naučit jak zkrotit a starat se o zvíře

________________________________________________________________________

Paladin
Paladinové, vyznavači Posvátného Světla mají jediný úkol - chránit Alianci. Paladiny najdete od severních lesů zvaných Tirisfal Glades, kde bojují proti postupu nemrtvých Forsakenů až po jih, v Blasted Lands, kde drží svoji stráž nad Dark Portálem. Ovládajíc svoje mocné kladiva a sílu Světla, tito Svatí bojovníci velí jednotkám v bojích a sami se vrhají do těch největších bitev.

paladin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Může nosit nejtěžší zbroj a většinu zbraní

-Umí léčit hráče a po boji je oživovat 

-Má aury a požehnaní, které jsou výbornou podporou v boji i mimo něj 

-Umí si vyčarovat vlastní mount (lvl40/lvl60) 

-Dokáže se obětovat pro dobro družiny 

Nevýhody:
-Je velmi závislý na Maně z bojového i léčivého pohledu

-Nemá útok na dálku, umí pouze zastavit poraněného nepřítele na útěku 

-Limitované schopnosti, jako na sebe navést agresivitu příšer

Co je důležité umět:

-Naučit se léčit ostatní hráče

-Dávat si pozor na Manu

-Vhodně využivat sealhy

_______________________________________________________________________

Priest
Azeroth je domovem mnoha náboženství. Většinu z nich řídí Priesti. Oni ji šíří po celém světě. V Kalimdoru jsou Night Elfští priesti oddaní Měsíční bohyni Elune, zatím co Dwarfští priesti v Khaz Modanu rozšiřují mezi lid víru ve Světlo, v ruinách Lordaeronu nemrtví Priesti vyznávají černou interpretaci Posvátného Světla. Jedno ale mají všichni priesti společné. A to je jejich schopnost manipulovat s těmi, kteří se jejich víře oddají.

Priest

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Umí léčit a oživovat hráče

-Dokáže ochránit hráče před poškozením

-Disponuje účinnými pomocnými kouzly

-Umí očarovat humanoidy a rozsívat strach

-Čaruje Holy (svaté) i Shadow (stínové) kouzla 

Nevýhody:
-Smí nosit pouze Cloth (látkovou zbroj)

-Má málo života a je slabý na boj z blízka

-Vyžaduje rychlé reflexy a soustředění při léčení 

Co je důležité umět:
-Naučit se efektivně léčit

_______________________________________________________________________

Rogue
Plížící se ve stínech a vycvičení k tomu, aby se rychle ztratili z očí, roguové Azerothu excelují útokem ze zálohy. Nepřehledné situace mají nejraději, při nichž útočí, v tom mají největší výhodu - to je povolání roguů. Pomocí jejich rafinovaných triků, fyzických schopností, ukrývání se a maskovaní, roguové nemají problém uživit se jako zloději, hrdlořezi, špióni a vrahové.

rogue

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Stealth schopnosti umožní dostat se k nepříteli a místům jednodušeji jako ostatní povolaní

-Umí používat jedy kterými zpomalí nepřátele

-Výborný na boj z blízka

-Umí otvírat zámky

-Dokáže utéct z boje pomocí Sprintu, Vanishu a Blindu 

Nevýhody:
-Nemá žádné podpůrné kouzla pro družinu

-Dokáže nosit jen Cloth (látková), Leather (kožená) zbroj

-Neumí léčit

Co je důležité umět:
-Naučit se jako efektivně používat Stealth

-Kontrolovat agresivitu příšer, aby neútočili na něj, ale na tank

-Naučit se efektivní komba

______________________________________________________________________

Shaman
Shamani jsou duchovní vůdci klanů a kmenů. Komunikují s duchy, mají vize budoucnosti a vedou svůj lid přes temné časy. Kvůli svojí moudrosti a pokojnosti jsou považováni za pacifisty. Když je ale něco vyprovokuje, dokážou celou paletou schopností zakročit proti hrozbám.

shaman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Umí léčit a oživovat po boji
-Dokáže se přeměnit na vlka, aby se rychleji pohyboval
-Používá Totemy země, vody, ohně a vzduchu
-Umí chodit po vodě
-Některé útočné kouzla může kouzlit hned

Nevýhody:
-Většina totemů je lehko zničitelná
-Závislý na maně
-Nemá dlouhotrvající podpůrné kouzla

Co je důležité umět:
-Umět dobře a efektivně léčit
-Dokázat dobře využívat totemy a všechny kouzla

______________________________________________________________________

Warlock
Warloci byli mágové, kteří propadli temnému učení. Toužící po temných vědomostech, propadli se do magie, která nepocházela z Azerothu. Svou sílu nyní čerpají od Plamenné Legie, která jim dovoluje používat ničivé energie a vyvolávat démonické přisluhovače.

warlock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Umí ovládat a vyvolávat démony

-Dokáže vyčarovat Healthstone, který vyléčí zranění

-Umí si přivolat přátele z družiny pomocí kouzla - Ritual of Summoning

-Dokáže si vyvolat démonického mounta

-Má schopnost vysát nepříteli život a doplnit si vlastní 

Nevýhody:
-Některé kouzla potřebují soul shard (úlomek duše)

-Dokáže nosit pouze Cloth (látková) zbroj

-Slabší na boj z blízka

Co je důležité umět:
-Naučit se sbírat Soul Shardy a efektivně je používat

-Rozdělovat agresivitu příšer mezi Warlocka a vašeho démona

-Používat Warlockova a démonova kouzla podle situace

______________________________________________________________________

Warrior
Warrioři jsou bojovníci orientovaní na boj zblízka. Jsou velmi houževnatí a jsou mistry zbraní a taktiky. Jejich schopnosti jsou proto specializované na boj muže proti muži.

warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

Výhody:
-Může využívat široké spektrum zbraní

-Hodně života (HP) 

-Výborný na boj z blízka 

-Dokáže tankovat příšery a efektivně útočit díky různým Combat Stances.

-Mezi jeho schopnosti patří i navedení agresivity příšer na sebe. 

Nevýhody:
-Neumí léčit

-Málo schopností na boj na dálku

-Limitované podpůrné kouzla 

Co je důležité umět:
-Zvládat úlohu tanku

_______________________________________________________________________
Death Knight

Povolání Death Knighta, neboli mrtvého rytíře, patří ve hře ke složitějším. Jako jediná hero class začíná na levelu 55. Pro jeho vytvoření musíte mít nainstalován datadisk Wrath of the Lich King a aspoň jednu postavu vyexpenou na level 55. Na začátku si musíte projít celým příběhem, od zrození, po plnění úkolů pro Krále Lichů až po prozření a vymanění se z vlivu temných kouzel nemrtvého krále. Když dokončíte všechny q v úvodní lokaci, dostnete se na stejný počet talentů jako mají ostatní hráči na stejném levelu, budete mít i unikátního mounta a dosáhne úrovně 58-59. Nejvyšší čas vyrazit do Outlandu!


Death Knight má velké množství různých abilit, které mu umožňují dostat se k nepříteli co nejblíže (na melee range), aby mu mohl uštědřit pořádnou nakládačku. Velmi důležité je naučit se ovládat základní mechanismus této class. Nemá totiž ani rage jako warrior, ani energy jako rogue, používá 6 run a s nimi spojenou runic power.


Death Knight může v partě zastávat roli dps nebo tanka, podle toho jaký talentový strom si vybere. V roli tanka používá Blood talenty a má jednu velkou výhodu, a to úžasnou regeneraci života skrz svoje útoky a hlavně svojí mastery. Na dps se hodí Frost nebo Unholy talenty, ale u všech třech stromů platí, že je nutnost se naučit točit runy, jinak zůstanete bezbranní jako kapr na suchu. Partě je užitečný skrze své buff, který zvyšuje rychlost útoku, heal pro všech 5 členů party nebo vytvořením zóny která ničí přicházející magic damage.


Může se rychle přesunout na sever kontinentu Eastern Kindoms, díky vlastnímu teleportu do Ebon Holdu. Nevýhodou je že nezačínáte v lokaci rasy, kterou jste si vybrali, ale právě v Plaguelands: The Scarlet Enclave na létající nekropoli. Nemůžete tedy začít skillovat profese. Jedinou kterou automaticky dostanete je sekundární First Aid, doskillovaná do úrovně 225.

-Začínáte expit na levelu 55 a ze startovní zóny vyjdete naequipovaní v modrém brnění na úrovni dungeonů vašeho levelu.

deathknighttrailer.jpg

 

 

 

 

 

Výhody:

-Je to asi nejlepší volba na tankování bossů a mobů, kteří hodně využívají magii.

-V Bloood presenci se dokáže v průběhu boje sám léčit.

-Dokáže vyvolat ghoula, který mu pomáhá v boji.

-Na mountovi dokáže aktivovat kouzlo"., které umožní jemu a postavám, které jsou s ním v partě jízdu po vodě.

-V Unholy presenci se dokáže rychleji pohybovat.

-Dokáže si přiháhnout nepřítele k sobě pomocí Death Gripu".

-Má unikátní mounty, jak pozemního, tak létajícího

Nevýhody:

-Podobně jako druid nemůže ani v tankovacích talentech nosit štít.

-Stejně jako ostatní melee classy musí pořád honit ranged classy v PvP soubojích.

-Je závislý na cooldownu run a nabíjení runic Power.

-Může být těžší naučit se za něj hrát.

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Dragir - hmmm

31. 12. 2011 2:26

hold ti tu někdo chyby,měl bys sis ho sem dát.lepší celkové informace než jen kouskové. :-o